Zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem

Podstawowym celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności związanych z samoorganizacją. Podczas szkolenia, uczestnicy zapoznają się z wiedzą i będą ćwiczyć umiejętności związane z trzema podstawowymi obszarami zarządzania czasem:
– ustalaniem celów / priorytetów
– planowaniem
– technikami i narzędziami zarzadzania czasem (kalendarze, listy zadań itp.)

Uczestnicy szkolenia, wdrażając rozwiązania rekomendowane na szkoleniu mogą uzyskać:
– większą efektywność pracy
– lepszą relację pracy i życia prywatnego
– skuteczniej realizować cele prywatne i zawodowe

Szczegółowe zagadnienia poruszane podczas szkolenia:  
1. Podstawowe koncepcje związane z „zarządzanie czasem“
– Zarządzanie czasem a samoorganizacja
– Przyczyny zainteresowania zarządzaniem czasem
– Relacje między celami osobistymi / celami organizacyjnymi
– Mity związane z zarządzaniem czasem
– Zarządzanie nawykami
– Metody wdrożenia zmiany w zarządzaniu czasem
2. Ustalanie celów / priorytetów
– Ustalanie celów – SMART
– Zasada małych kroków
– Zasada cennych chwil
– Horyzonty planowania
3. Planowanie
– Podstawowe techniki zarządzania projektami
– Naturalne planowanie
– Mapy myśli
4. Techniki i narzędzia zarządzania czasem
– Zarządzanie kalendarzem
– Zarządzanie listą zadań
– Metody radzenia sobie z prokrastynacją
– Technika pomodoro
– Minimalizacja dystraktorów

Materiał merytoryczny szkolenia bazuje na wyborze najskuteczniejszych i popularnych koncepcji zarządzania czasem. W ramach ujęcia systemowego uczestnicy zapoznają się z popularnymi koncepcjami – takimi jak GTD czy Autofocus. Ważną częścią spotkania jest przekazanie uczestnikom podstawowych zasad związanych z kształtowaniem i modyfikowaniem nawyków.

Istotnym elementem szkolenia może być prezentacja i wdrożenie rozwiązań zarządzania czasem wykorzystująca nowoczesne aplikacje internetowe i mobilne.

Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnej dyskusji połączonej z warsztatami i ćwiczeniami.

bg3a0047-683x1024

Prowadzi:

dr Bartłomiej Kurzyk

Jestem absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Obecnie jestem zatrudniony na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu, w zakładzie Podstaw Marketingu. Specjalizuję się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w tym w szczególności związanych z wykorzystaniem Internetu i innych, mniej standardowych działań. W ramach programu studiów dziennych, prowadzę zajęcia m.in. z obszarów podstaw marketingu, zachowania konsumenta, zintegrowanej komunikacji marketingowej, komunikacji w biznesie, budowy stron WWW.